ČeskoSlovensko má talent 2012 – jak si vedl 1. díl v divácké sledovanosti?

Sponzorované odkazy:

ČeskoSlovensko má talent - logo TV JOJ a PRIMAVčera jsme viděli vůbec první díl 3. série talentové soutěže ČeskoSlovensko má talent 2012, jak si vedl tento úvodní díl v divácké sledovanosti? Přesná čísla najdete zde:

Česko Slovensko má talent 2012 neměl v České republice tak skvělý start, jak se očekávalo. V České republice ho sledovalo kolem 800 000 diváků, přesně to bylo 840 000 diváků. V porovnání s konkurencí skončil Talent 2012 na druhém místě. Televizi Primu překvapivě neporazila televize Nova, ale Česká televize se svým filmem Ztracená brána. Televize Nova skončila až na třetím místě s velmi nepříjemnou sledovaností, premiéru filmu Kawasakiho růže vidělo pouze 537 000, což je pro televizi Nova velkou ranou.

Sponzorované odkazy

Sledovanost Česká republika:
1. místo – Česká televize – Ztracená brána – 964 000 diváků
2. místo – TV Prima Family – ČeskoSlovensko má talent 2012 – 840 000 diváků
3. místo – TV Nova – Kawasakiho růže – 537 000 diváků

Jen dodejme, že úvodní díl loňské série ČSMT vidělo 733 000 diváků, takže se jedná o zlepšení ze strany televize Prima. Po úvodním díle se v roce 2011 sledovanost přehoupla do miliónových čísel. Uvidíme, zda se bude historie opakovat i tentokrát.

Sledovanost Slovenská republika:

Šou Česko Slovensko má talent odštartovala najúspešnejšie vo svojej trojročnej histórii. Včera bola jednotkou na trhu s ratingom 12,5% a podielom 33,8% (úvodná časť ČSMT mala v prvom ročníku podiel 30,6%, v druhom ročníku 32,7%). Šou bola suverénnou jednotkou medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 38,3% a v mestách s podielom 39,5%.

Zdroj: digizone.cz, markiza.sk

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.