ČeskoSlovensko má talent 2012 – jak si vedl 2. díl v divácké sledovanosti?

Sponzorované odkazy:

ČeskoSlovensko má talent - logo TV JOJ a PRIMAVčera jsme viděli v pořadí druhý díl 3. série talentové soutěže ČeskoSlovensko má talent 2012, jak si vedl tento druhý díl v divácké sledovanosti? Přesná čísla najdete zde:

Česko Slovensko má talent 2012 si vedl v České republice skvěle. TV Prima s Talentem porazila konkurenční televizi Nova, která vysílala ve stejném čase český populární film Účastníci zájezdu. V České republice Česko Slovensko má talent vidělo skoro 1 milión diváků, přesně to bylo 952 000 diváků, což je oproti minulému dílu zlepšení až o 100 000 diváků – minulý díl totiž vidělo 840 000 diváků. V porovnání s konkurencí skončil celkově Talent 2012 na druhém místě. Televizi Primu překvapivě neporazila televize Nova, ale opět Česká televize se svým filmem Ztracená brána. Sledovanost Ztracené brány se ovšem od Talentu liší jen o pár desítek tisíc, viz přehled:

Sponzorované odkazy

Sledovanost Česká republika:
1. místo – Česká televize – Ztracená brána – 1 002 000 diváků
2. místo – TV Prima Family – ČeskoSlovensko má talent 2012 – 952 000 diváků
3. místo – TV Nova – Účastníci zájezdu – 854 000 diváků

Jen dodejme, že loňský 2. díl loňské série ČSMT vidělo 1 016 000 diváků.

Sledovanost Slovenská republika:

Záver týždňa sa TV JOJ vydaril – v nedeľu bola celodenným i primetime lídrom na trhu. Najviac divákov si získala šou Česko Slovensko má talent s ratingom 14.4% a podielom 39.3% a stala sa najsledovanejším programom nedele i celého týždňa. Talentová šou bola jednotkou na trhu vo všetkých cieľových skupinách, konkurencia zaostala o približne 16%-ných bodov. Žiadny iný program uplynulého týždňa nedosiahol také výsledky.

Zdroj: digizone.cz, markiza.sk

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.