ČS Má Talent konečně porazil Talentmanii!

Sponzorované odkazy:

Včerejší třetí díl talentové show Česko Slovensko má Talent sledovalo na Primě v cílové skupině D15+ průměrně 28 % všech diváků, kteří v daný čas měli zapnutou televizi. Celkový podíl na trhu v cílové skupině 15-54 činil 30,98 %. Konkurenční Talentmania měla v této skupině pouhých 26,82 %. V řeči čísel měl pořad Česko Slovensko má talent v cílové skupině D15+ 1 088 000 diváků, v nejsilnější minutě vysílání až 1 666 000 diváků.

Česko Slovensko má talent tak poprvé zvítězil nad konkurencí v České republice. GRATULUJEME!

Sponzorované odkazy

Minutová křivka obou talentových show.

Na Slovensku měla Talentmania včera na Markíze 816-tisíc diváků, což ve skupině 12+ dělá 40,5 % diváků, kteří sledovali televizi, ČS Má Talent měl v této skupině na televizi Joj 771-tisíc diváků, s podílem 38,1 %.

V důležité skupině 12-54, která je významná hlavně pro reklamní partnery a tudíž i pro samotné televize, měly obě show share 41,2 %, avšak při detailnějších statistikách zjistíme, že Česko Slovensko Má Talent zvítězil v této důležité skupině o 20 tisíc diváků. Těsně, ale přece.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.