Jaká byla sledovanost Velkého finále show Česko Slovensko Má Talent?

Sponzorované odkazy:

Druhá řada show Česko Slovensko Má Talent je za námi a my včera mohli sledovat v téměř čtyřhodinovém přenosu vítězství kyrgyzského tanečníka Ataie Omurzakova. Jak se Velkému finále dařilo u televizních diváků a kolik z nich si nenechalo ujít napínavé rozhodnutí?

Česko Slovensko Má Talent potvrdilo i v těžké nedělní konkurenci svůj respekt u českých diváků a znovu si připsalo na své konto nadprůměrnou sledovanost s čísly vysoko nad milión. Miliónová hranice dokonce nespadla ani v pozdních nočních hodinách, kdy se rozhodovalo o konečném vítězi.

Velké finále bylo logicky nejsledovanějším přímým přenosem druhé řady show. Celkem ho sledovalo v kategorii 15+ 1 287 000 diváků při podílu na trhu 30,6%. Rozhodnutí Velkého finále si ani ve vysílacím čase kolem půlnoci nenechalo ujít neuvěřitelných 1 158 000 diváků při podílu na trhu 52,07%! Jde tak o jeden z nejúspěšnějších pořadů v tak pozdním čase za poslední roky.

Sponzorované odkazy

Úspěšnou druhou řadu show Česko Slovensko Má Talent výrazněji neohrozila ani premiéra nejnavštěvovanějšího filmu českých kin tohoto roku. Silně propagovaný snímek Kajínek skončil v konkurenci Talentu hluboko za očekáváním konkurence.

Sledovanost v ČR:

Velké finále (15 +)

1. Kajínek 1 483 000 diváků / 34,13% (TV NOVA)
2. Česko Slovensko Má Talent 1 287 000 diváků / 30,6% (TV PRIMA)
3. Ďáblova lest 658 000 diváků / 14,43% (ČT 1)

Velké finále (15-54)

714 000 diváků / 30,53%

Rozhodnutí (15 +)

1 158 000 diváků / 52,07%

Rozhodnutí (15-54)

613 000 diváků / 50,92%

Talent se stal druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem podzimní sezóny v Česku.

Sledovanost v SR:

Velké finále (12+)

17,4% diváků / 42,2%

Rozhodnutí (12+)

14,6% diváků / 54,4%

Talent se stal nejsledovanějším pořadem podzimní sezóny na Slovensku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.