Jaká byla sledovanost Velkého finále show Česko Slovensko Má Talent?

Sponzorované odkazy
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Druhá řada show Česko Slovensko Má Talent je za námi a my včera mohli sledovat v téměř čtyřhodinovém přenosu vítězství kyrgyzského tanečníka Ataie Omurzakova. Jak se Velkému finále dařilo u televizních diváků a kolik z nich si nenechalo ujít napínavé rozhodnutí?

Česko Slovensko Má Talent potvrdilo i v těžké nedělní konkurenci svůj respekt u českých diváků a znovu si připsalo na své konto nadprůměrnou sledovanost s čísly vysoko nad milión. Miliónová hranice dokonce nespadla ani v pozdních nočních hodinách, kdy se rozhodovalo o konečném vítězi.

Velké finále bylo logicky nejsledovanějším přímým přenosem druhé řady show. Celkem ho sledovalo v kategorii 15+ 1 287 000 diváků při podílu na trhu 30,6%. Rozhodnutí Velkého finále si ani ve vysílacím čase kolem půlnoci nenechalo ujít neuvěřitelných 1 158 000 diváků při podílu na trhu 52,07%! Jde tak o jeden z nejúspěšnějších pořadů v tak pozdním čase za poslední roky.

Úspěšnou druhou řadu show Česko Slovensko Má Talent výrazněji neohrozila ani premiéra nejnavštěvovanějšího filmu českých kin tohoto roku. Silně propagovaný snímek Kajínek skončil v konkurenci Talentu hluboko za očekáváním konkurence.

Sledovanost v ČR:

Velké finále (15 +)

1. Kajínek 1 483 000 diváků / 34,13% (TV NOVA)
2. Česko Slovensko Má Talent 1 287 000 diváků / 30,6% (TV PRIMA)
3. Ďáblova lest 658 000 diváků / 14,43% (ČT 1)

Velké finále (15-54)

714 000 diváků / 30,53%

Rozhodnutí (15 +)

1 158 000 diváků / 52,07%

Rozhodnutí (15-54)

613 000 diváků / 50,92%

Talent se stal druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem podzimní sezóny v Česku.

Sledovanost v SR:

Velké finále (12+)

17,4% diváků / 42,2%

Rozhodnutí (12+)

14,6% diváků / 54,4%

Talent se stal nejsledovanějším pořadem podzimní sezóny na Slovensku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.