Sledovanost Česko Slovensko Má Talent v ČR

Sponzorované odkazy:

Včera bylo odvysílané v pořadí třetí semifinálové kolo talentové soutěže Česko Slovensko Má Talent. Jak si vedlo ve sledovanosti? Přinášíme kompletní výsledky z České republiky. Porazila Talentmania Česko Slovensko Má Talent nebo to bylo naopak? Výsledky uvnitř článku.


Sledovanost v České republice:

V cílové skupině 15+ byla bohužel talentová soutěž Česko Slovensko Má Talent poražena konkurenční Talentmanií. Televize Nova měla v této skupině 983 000 diváků (podíl na trhu 26,63%), Česko Slovensko má talent 884 000 diváků (share 22,68%). Vítězství v této skupině si ovšem odnáší Česká televize, která vysílala seriál s Jiřinou Bohdalovou „Ach, ty vraždy!“, který měl 1 177 000 diváků (share 28,7 %). Potvrzuje se tak pravidlo, že když se dva perou třetí se směje.

Sponzorované odkazy

V cílové skupině 15-54, která je pro televize nejdůležitější, ovšem televize Prima vyhrála. Česko Slovensko Má Talent sledovalo v této skupině 547 000 diváků, což dělá podíl 26,27%. Talentmanii si v této skupině zapnulo 490 000 diváků (share 25,02%). Seriál Ach ty vraždy! měl 493 000 diváků. Z těchto výsledků lze poznat, že Česko Slovensko Má Talent boduje hlavně u mladého publika. Publikum starší 54 let dalo přednost buď Talentmanii nebo Jiřině Bohdalové. Večerní rozhodnutí Česko Slovensko Má Talent sledovalo v kategorii 15-54 412 000 diváků (podíl 31,17 %).

Talentmania se vysílala na televizi Nova i v sobotu. Prima v této době dávala třetí díl Pirátů z Karibiku, kteří ji přinesli rekordní sledovanost u mladého publika (15-54). Prima měla share 43,78 % (!), což dělalo 796 tisíc diváků, Nova s Talentmanii měla oproti tomu ve stejnou dobu podíl méně než poloviční – 20,94 % (390 tisíc diváků). Pokud se podíváme na výsledky v cílové skupině 15+, sledovanost již nebyla tak rozdílná jako v kategorii (15-54). Talentmanii vidělo 919 tisíc diváků (26,9 %), Piráty z Karibiku na Primě vidělo 992 tisíc diváků (share 30,39 %). Diváci televize Nova tak jsou převážně starší lidé. Primu si zapínají diváci naopak mladší – pro televize a reklamní inzerenty avšak atraktivnější část publika.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.