Sledovanost ČS Má Talent i Talentmanie je vyrovnaná

Sponzorované odkazy:

Sledovanost v Česku. Druhý díl show Česko Slovensko Má Talent sledovalo v České republice v cílové skupině Dospělí 15–54 průměrně 10,5 % populace, což dělá 618 000 diváků. Podíl na trhu byl v době vysílání 27,57 %. Konkurenční Talentmania měla v této cílové skupině, která je důležitá hlavně pro reklamní agentury, rovněž sledovanost 618 000. V univerzální skupině Dospělí 15+ sledovalo soutěž Česko Slovensko Má Talent 1 041 000 lidí (26,15 % share).

Talentmanii sledovalo v této skupině 1 126 000. (28,48 % share). Nova tak v této širší skupině opět porazila Primu, avšak rozdíl je ještě těsnější než minule. S největší pravděpodobností pokud by Talentmania nekončila o 10 minut později než ČS Má Talent, vítězství by bylo na straně Primy. Po skončení Česko Slovensko Má Talent totiž diváci přepnuli na Talentmanii, čímž televizi Nova zvýšili průměrnou sledovanost této show (viz křivka níže).

Sponzorované odkazy

Za zmíňku ještě stojí, že v cílové skupině 15+ byla sledovanost Talentu v nejsledovanější minutě 1 488 000 diváků s 37 % podílu na trhu.

Minutová křivka:


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.