Souboj na Slovensku rovněž vyhrála Talentmania

Sponzorované odkazy:

O sledovanosti pořadu Česko Slovensko Má Talent v České republice jsme vás informovali před malou chvílí zde. Nyní jsou k mání i výsledky na Slovensku. Zde vyhrála rovněž Talentmania, kterou vysílala televize Markíza. Podrobné informace najdete uvnitř článku.

Konkurenční pořad Talentmania vidělo na Slovensku 756 000 diváků, což představuje v cílové skupině 12+ podíl 37,5 %. Talentovou show Česko Slovensko Má Talent vidělo na televizi Joj 598 000 diváků, což dělá 29,2 % podílu. Rozdíl je tedy 158 000 diváků.

Sponzorované odkazy

Obě televize byly v nadprůměrných číslech. Minulý týden byl průměr Markízy 30,1 %, telvize Joj dosahovala hodnotu 20,3 %. Pokud porovnáme tyto dvě čísla s čísly včerejší sledovanosti, tak zjistíme, že si více polepšila TV Joj. Podle serveru Medialne.sk jde navíc u televize Markíza o jeden z nejslabších startů, jaký kdy televize Markíza u těchto hlavních televizních projektů měla.

Talentmania začala na Markíze dříve než byla avizovaná, a to v 19:50. Televize Joj se tak stala jedinou televizí, která svůj plánovaný start nijak neupravovala a zachovala si svůj původně stanovený čas 20:15. V první části vedle Talentmania, avšak v druhé hodině už začal stejně jako v Česku získávat převahu Česko Slovenský Talent. Joj se od druhé reklamní pauzy stala trhovou jedničkou. Od Markízy tak stejně jako od Novy diváci postupne odcházeli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Ochrana proti SPAMU: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.