Talentmania na Facebooku – machinace s fanoušky?

Sponzorované odkazy:

Velice zvláštní věci se děly v uplynulých dnech na Facebooku. Jak určitě víte, tak na této sociální síti sídli jak pořad Česko Slovensko Má Talent, tak i konkurenční Talentmania. Oficiální kanál Česko Slovensko Má Talent měl až donedávna více fanoušků než Talentmania vlastněná televizí Nova a Markíza. Během jednoho dne se ovšem vše změnilo a konkurenční show přeskočila ČS Má Talent o několik tisíc fanoušků.

Současná čísla mluví jasně. Česko Slovensko Má Talent 28.966, Talentmania 33.179. Když se ovšem podíváme o tři dny zpátky, tak Talentmania vlastnila pouhých  18 324 fanoušků. Během tří dnů se tak tento počet zvýšil skoro dvojnásobně.

Neuvěřitelný nárůst fanoušků můžete vidět v následující tabulce:

Sponzorované odkazy:

Pokud se podíváme na hlavní zeď Talentmanie na facebooku, vidíme, že ačkoliv má show přes 30 tisíc fanoušků, příspěvky diváků na hlavní zdi tohoto pořadu nijak zvlášť nepřibývají a zůstávají v podobném množství jako před třemi dny. Začínají se tak objevovat spekulace o tom, že tisíce přibývajících fanoušků jsou uměle vytvořeny pomoci SPAM robotů, druhá spekulace hovoří o tom, že k takovému astronomickému nárůstu pomohla Talentmanii placená reklama.

V historii se o podobné události již hovořilo a to v situaci s nákupem serveru Blog.cz televizí Nova. Tehdy prý televize vytvořila tisíce falešných blogů s pouhým jedním příspěvkem za účelem zvýšit celkové číslo uživatelů využívající portál blog.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.